Underbar onsdag♥

idag känner jag mig så jäävla lycklig ja vet inte varför men jag är verkligen happyfacee:DD
Var uppe redan vid 10, och vid 11 stog jag i stallet och väntade på Olivia:)
När Olivia senare kom så började vi fixa mat,vatten,mocka och allt det åt Santos.
Asså eftersom jag ska ha honom v.11 så var denna en dag då hon gicki´igenom allt & så:D
sedan gick vi till ridhuset där hon red först fram & sen fick jag rida honom.
Jag är ju för stor för honom det vet jag men dom sa att det var bättre om han fick gå några dgar i veckan istället för att stå.
Men han var väldigt duktig men bara att han var lite snabb & så:)
Men v.11 tänkte jag verkligen träna lite att gå i form med honom & allt sånt i lite saktare takt:D
Men ja längtar jävligt mycket efter det:)
Kom hem för bara en liten stund sen ,Linda skjutsade hem mig.
Mamma sa precis att jag får följa med till Oliwer för att skritta ut på honom för första gången.
Han hade väldigt ont i bakbenet ( tror  jag inte helt säkert!) så vi har bara gått ut med honom men nu ska jag få sitta på honom och skritta ut med pappa bredvid.
Riktigt nice:)♥
Sen vid halv 7 har jag dressyr lektion på figgebabbyyy!
Så idag har jag haft tre hästar på en dag:)
Men snart ska vi till Oliwwer , men ska nog trycka i min något innan ja åker.
Svara på kommentarerna ikvälll ist för jag orkade aldrig igår!

Hoppas ni mår lika bra som jag och hoppas ni får en bra dag♥

första bilden: Santos , tagen av mig.
Andra bilden : Oliwer ,tagen av mig.
Tredje bilden: Figge, tagen av snyggsally♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Waaah va söta! :')



Hmm, jag är lite efterbliven som vanlgit...Vart ska jag mejla haha ?

2012-02-22 @ 19:12:08
URL: http://intefilles.blogg.se/
Postat av: Elin

Haft en bra dag?

2012-02-22 @ 19:20:41
URL: http://elinkristensson.blogg.se/
Postat av: ellensjo

sv; Härligt! Jo min helg har vart toppen :)

Kram

2012-02-22 @ 20:23:03
URL: http://ellensjo.blogg.se/
Postat av: frida

söta !:)

2012-02-23 @ 09:38:37
URL: http://smiiileeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0