Måndag,Tisdag&Onsdag

måndag: Först skolan sen drog jag till stallet när jag kommit hem.
Kom hem kvart över 5 typ, becca kom ner till mig där vi gick ut i en timma och cirka 20 minuter , powerwalk och det var jävligt härligt.
Kom hem kollade tv och sen vet jag inte när jag somnade:)

Tisdag:Först skolan slutade vid halv 4 typ, fixade en sak med beccis tills fredag :d!
drog hem där jag käkade och bara kolla lite tv, packade för jag skulle sova hos sallu.
sen vid 7 typ kom Sally och hämtade mig:)
Vi drog till henne sen köpte v godis och avslutade kvällen framför lite top modell sverige & bb♥
Somnade sedan halv 11 någon gånt:)

Onsdag; Vaknade upp runt 7 typ, vi gick & käkade och sen drog vi till simhallen ( det var simhall på idrotten)
Slutade vid kvart i 1 typ, drog till mig med sally lite senare kom becca vi gjorde hallon muffins som blev dö goda:D
sen sat vi ute och åt dom + mjölk och hade daamp.
Älskar er massviis♥
Sen kollade vi scrubs innan sally drog och senare drog även becca.
Jag bytte om till ridkläder och red figge på lektion det var dressyr han är så enormt fiiin!
Föressten ska jag få ta hand om Concordia en helg jävligt nice:D
Men nu på kvällen har ja ätit , och kollat chuck nu kollar jag något annan sak på 6:an , hehe
hejdå:D




Lånade bilderna från snyggsallly's blogg bilden på godiset är ifrån igår och muffinsen är från idag!

Kommentarer
Postat av: the twins

gott med godis

2012-02-29 @ 21:51:15
URL: http://brotherlylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0