lördag!

när jag var klar började jag nästan med en gång fixa i trädgården med mamma&papa som förövrigt var tråkigt!
sen runt halv 4 eller 4 åkte jag till figge fixade allt men han fick vara ledig för hade glömt mina skor hemma -.-
sen åkte jg till netto köpte fanta och en hustler!
sedan åkte ja till becca!
tänkte dela men hon var ju förskyld och sjuk så näe!
haha, men fyfan vad vi garvade åt massa asså.
du är sjuk bäbis;*
det är även hon som är på bilden två inlägg ner!
sen runt halv 9 eller 8 drog jag hem!
käkade pizza och hade sedan ganska tråkigt!
sen kollade jag igenom massa gamla bilder på hårdisken så har lite bilder på datorn nu som jag tänkte visa er:D
fast inte nu:)
vi tar det en annan dag kanske:d
men nu sitter jag i min säng ska svara klart på alla kommentarer fixa iordning på några inlägg och sen kolla gossip girl och sedan soovaa!


en bild får ni från när ja var liten.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0