gästbloggning a la sally

elin bad mig göra ett inlägg så eftersom jag är en snell vän så gör jag det :D
kan börja med att berätta om fredagen och lördagen, vi slutade kl 3 i fredags, jag elin och becca åkte hem till mig, spelade monopol men slutade med att vi låg och asgarvade :')
sen på kvällen träffade jag dom igen, vi var hos becca, ute och sen hos elin :) runt 9 bestämmde vi oss för att sova hos becca så vi åkte ner till stan för att hämt mina saker och så köpte vi godis och pk! sen när vi kom hem så kollade vi film oså, vi somnade runt halv 2-2!  sen vaknade vi runt 10- halv 11 på morgonen, åt frukost, gjorde iordning oss osv, jag och elin drog hem runt 1 :) frdagen och lördagen var bäääst, enligt mig, jag tror elin tyckte det också :D
två gammla bilder på the gangbang , heheh
btw jag vetifan vad jag(sally) gjorde på första bilden men jag bjuuuuder stort

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Hej! <3

Nu är det dags att bli nyttig eller hur ;) ? Kuligt att du är med och tävlar om en egendesignad müsli!

Lycka till!



Pusspuss/ Lindshe

2011-10-09 @ 18:15:12
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: ' d anni

- Okej jag lyssnar på musik bara :)

2011-10-09 @ 19:54:01
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0