2 oktober - figge!

hej jag kom hem från stallet för ett tag sedan ( ett bra tag)
allt gick jätte bra,  jag&figge red sedan lite vid maren!
fast vi började gå där man egentligen slutar (skulle inte förvåna mig om ingen fattade)
men vi red och vi travade & galloperade, fast i gallopen var han så stark så det blev inte massor med gallp.
sedan var vi vid norra!
vi skulle gå förbi fängelset och då ser jag en kille (antagligen personal elller så är han mördare eller vad det personen nu kan ha suttit inne för) och den där killen kollar på mig.
och jag tyckte det var sjukt läbbigt så jag kollade ner!
och sen började figge tvärnita och så ville han inte gå så kollade jag upp igen och då står den där äckliga killen och pekar på mig?
vet ni vilken panik jag hade eller?
jag bara vände om med en gång och gick iväg med figge!
jag red i cirka 45-50 minuter.
sedan när jag hade släppt ut han och allt d, så cyklade jag hem!
när jag hade kommit hem satt jag&åt jätte god mat:D!
och nu sitter jag i sängen med en filt och massa ljus!
så nu blir myskväll, ska nu tvätta bort sminket sedan får jag se vad som händer!
en sak är iallifall säker jag tänker inte gå bort från min säng♥



bilden är på Figge och det är Sally som tagit den♥

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad fin häst.=) Sv. Jorå bara bra med mig med. Händer det något roligt i veckan då?

2011-10-02 @ 17:59:53
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Jojjjjohs.se

Yes :D

2011-10-02 @ 18:00:34
URL: http://jojjjjohs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0