8 december!

hej, fick skjuts till skolan idag av mamma tillsammans med beccis!
började vid 8 hade 4 (tror jag) lektioner.
sen slutade jag vid kvart i 12 ( har halv studiedag)
pappa kom och hämtade mig , becca& sally.
jag och sally åkte hem till mig och körde kort käkade lite jul godis och sen körde vi ipod speel hehe.
Sen så sov jag, medan hos körde spel på sin mobil haha ( vi låter som värsta no lifeer)
sen väckte hon mig då gick vi ut och åt lite kollade tv och bara tog det lugnt:)
sen åkte hon hem runt 4 då åt jag:)
sen åkte vi (familjen) till rusta köpte strumpor & trosor hehe
sen var det någon besiktning, sen kom jag hem.
och sen dess har jag ficat hela min garderob:D
men aja , nu ska jag svara lite kommentarer innan jag går & kollat satc♥
peppar kakor & mjölk haha

Kommentarer
Postat av: ee

allt bra med dig? puss!

2011-12-09 @ 06:59:52
URL: http://emmahallbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0