trött som ett svin.

Hej sitter just nu i min säng och ja är skit trött haha.
Men idag efter vi kommit upp till Sally fixade vi oss sen runt halv 6 drog vi te acapuco pch så åt vi pizza fett gott:D
Fick sedan skjuts av sallys pappa  till mig  där vi chillade lite
Sen runt halv 8 drog vi te Amanda där även zanna,nadia&ebba var, vi kollade film & så.
Åkte hem runt halv 10 , kollade lite ige age me m&p haha dom grät och var världens sötaste:')
Snackade sedan i telefonen med beccis ett tag innan jag gick in i mitt rum:D
Men tror jag ska dricka/äta något sen antar jag att det blir lite scrubs innan ja lägger mig.
Imorgon blir det först stallet där det ska ridas på figge och bara mysa med min lilla älskling.
Sen när ja kommit hem blire väl att fixa sig och sen drar ja & becca till Sally där det blir tacos & annat:D
Vi sover även hos Sally & på söndag fyller ju även min sally år♥
hejdå:D

älsklingar, bild från idag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅh va härligt det ser ut ;o

2012-03-03 @ 00:01:02
URL: http://intefilles.blogg.se/
Postat av: julia

SV: Joodå, göra något speciellt idag? :)

2012-03-03 @ 11:18:29
URL: http://dearlittleme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0