1 mars- rebecca&sally

Dom senasta dagarna har det verkligen kännts som vår, åh det finns verkligen inget bättre.
Idag var dagen fett chill på mattelektionen var det typ att man skulle räkna bilar på ett visst ställe.
Haha vi hittade inte många blåa bildar, men fan vad roligt vi hade.
Efter vi var klara så gick vi twe stadsparken och hade fett roligt:D
Haha becca och jag misslyckades till totalt att hoppa på en gunga HAH, men jag gungade med nelly ist:D
Det vcar mycket roligare än vad det låter som ja lovar,
Efter vi slutat kvart i 2 drog jag & becca till sally.
Jag fick ett antal skor av snyggsally också för hon rensade bland skorna och så käkade vi glass & så;p
Sen drog vi och köpte hustler och satt oss i solen & snackade om massa saker.
efter det drog vi te becca sen drog sally jag städade Beccas rum hihi och så kollade vi gamla minnen:')
Sedan efter ett tag drog vi ner te mig jag & becca gick ut och sprang i en timma !
Asså vi srang skit långt först utan att stanna men sen gick vi & snackade lite mer:)
Kom hem och nu sitter jag i mitt rum & kollar scrubs:D
Imorgon Slutar vid vid 20 över 3 poch då har ju vi en överraskning till Sally eftersom hon fyller år på sondag:D
Haha åh längtaar men kan inte berätta vad vi ska göra eftersom sally läser min blogg:D
hejdå:)♥

Världens bästa vänner, saknas bara Alva så♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag ramlade inte av ;)

2012-03-01 @ 21:00:21
URL: http://intefilles.blogg.se/
Postat av: sara

följer dej nu :)

2012-03-01 @ 21:23:05
URL: http://saraholmessonxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0