min helg:

har varit toppen så jääävlaaa bääst!


fredag: efter skolan åkte jag och sally till sally där jag även gjorde mitt andra hål i örat.
det gjorde jävligt ont i mellan åt med nu efter allt sitter jag med ett örhänge i örat:D
Ska nog även göra ett till:)
Lite senare åkte vi hem till mig & kollade tv och tog det lugnt:D
sedan gick vi till Becca där även Ella kom efter en stund.
sedan gick vi till Ica Maxi.
Sedan åkte ella hem och jag,sally&becca åkte ner till sally för att sova över där.
På kvällen körde vi "jag har aldrig" och sen snackade vi massor och så:D
haha jag&becca somnade även på kvällen sen väckte sally oss så vi gick in och la oss där inne:p

lördag: gick upp vid 7 åkte till stallet med pappa för att morgonfodra.
sedan när jag var klar åkte jag tbx till sally.
somnade sedan bredvid dom och sen vaknade vi efter några timmar.
På morgonen kollade vi på en film som hette "skojar du eller?" och så färgade vi dessutom beccas hår rött:D
det var nice:)
sedan åt jag hos sally och sedsn åkte vi till stallet.
sedan på kvällen när jag kommit hem mötte jag becca och sedan slutade det med att hon sov hos mig:)


söndag:vaknade upp bredvid becca runt 7? eller hur var det nu becca?
haha, vi åt frukost och kollade typ tv hela dagen.
sedan gick vi till henne jag var lite barnvakt typ åt hennes syskon me ellaa.
sedan gick ja hem åt och sedan kom dom igen:D
vi kollade på tv oså:D
bara chillade, dom grog typ för 25 min seeen

tog bara första bästaa!

Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

fin bild!



det gör inte såå ont attta hål i örat där i ögonsnibben men det gör skitont at ta hål längst upp i örat, mitt tog 1 år att läka! men det är snyggt att ha det! :-D

2011-10-30 @ 22:24:01
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Julia

Vilken fin blogg du har! Intresserad av ett bloglovin-byte :)?

2011-10-30 @ 22:25:09
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Hejsan! :) Har du haft en bra helg med mycket halloweenkänsla?



Tänkte bara tipsa om att jag nu har startat en tävling där man kan vinna 2 mysiga spalampor att ha i badkaret/duschen! Väldigt mysigt nu till hösten och det vore superduperkul om du ville vara med och tävla! :)



http://lindshe.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-2-spalampor-fran-smartasakerse.html#comment



ps. du är sjuuukjt snygg! ;D

2011-10-31 @ 08:54:48
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0