torsdag/ dålig bloggning!

hej mina dag har variitt toppen!
dock känner jag nu att jag börjar få ont i halsen..:(
men har tillbringat min dag med thildakarlsson,sallynilsson & emma passchier :D
det har varit toppen !
i skolan idag råkade en klasskompis sätta på brnadalarmet så alla fick gå ut i typ minst 20 minuter:D
det var dööö chill vi hade spanska så vi behövde ju inte göra så mycket:)
spanska är dööö tråkigt fast so är värreee!!
sen efter skolan gick allihopa till sally!
vi kollade twilight och åt bullar!
det var även en kille till sally som hållde på och sen blev han typ ledseen att han störde så han gick och köpte en ros!
hur guuulliiigt ??!
sen runt kvart i 6 drog jag&thilda till henne!
jag åt kaka medan  hon åt mat:D
sen gick vi till hennes rum och satt vid datornn och jag halvsov lite!
kom sendan hem runt halv 8 och har käkat och allt sånt!
vi hööörs:D

bild ifrån stallet den 7 Augusi!

Kommentarer
Postat av: rebecca falk- rebeccafalks.blogg.se♥

vadå de va ju jocke som satt på brandalarmet? för han måste ju betala skolan o allt nu. fett elakt om de va du o han får ta skiten .. <3

2011-09-08 @ 22:31:39
URL: http://rebeccafalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0