mamma&dotter dag♥

Hej, både min blogg&statstik suger just nu, men har inte bloggat någonting idag för idag har jag & mammis haft en riktig mamma&dotter dag♥
Vi har varut på stan,varit hos hästarna & tagit det lugnt där imellan.
Mamma väckte mig redan vid 9 vid 10 åkte vi till mammas affärer först sen åkte vi te lager 157, sen fikade vi och sen drig vi till stan.
sedan till rusta& sen åkte vi till stallet där vi mockade & gjorde maten & så:) tog även lite bilder då santos&figge låg nere, enoooormt söta,
sen äntligen hem, vi tog det lugnt runt halv 5 åkte vi te stallet.
Jag&mamma red ut (mamma gick med concordia) & jag red på figge.
På vägen hem åkte vi förbi coop där jag köpte läsk&dipp.
Nu sitter jag i min soffa & kollar på how i met your mother:)


två bilder från idag,


Kommentarer
Postat av: LINDSHE

Mindre än en halvtimma kvar till Melodifestivalens final, TAGGA! :D Vem tror du vinner ikväll? :D <3



ååh va skoj med mamma dotter dag! :D vill också ha lager 157 där jag bor... :O

2012-03-10 @ 19:48:14
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Emelie - Modell och kläddesigner med 3 egna företag

Idag har jag rabatt på en silvrig paljettklänning från min webbshop www.emelieraey.se! På min blogg läser du om mitt liv som att vid 23 års ålder vara modell, kläddesigner och driva tre egna företag.



Ta en titt och ta del av rabatterbjudandet.

Kommentera gärna vad du tycker om klänningen! :)



( Tycker du inte om såna här inlägg ber jag om ursäkt. )

2012-03-10 @ 19:51:37
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0