17:54

hej sally vaknade vid 12 typ kollade dh och sen runt 2 var vi i stallet redan och där fixade jag allt och sally hjälpte mig met höet han har nämnligen fått hönät nu så pratade med malin och så om det.
sen tog jag in mitt hjärta myste med honom och fixade, tränsade & sadlade honom sedan.
och sen gick vi till fältet där snyggsally tog kort på oss och mitt hjärta är ju bääst♥
fick massa fina bilder, tack sally !
kom hem runt halv 4 kanske åt mat och har sen dess kollat dh.
snart ska jag antagligen mötta becca och sen åker vi till sally där det blir mys med bad, ansiktsmask, dipp,morötter & gurka!
får se om det ens blir någon mer bloggning ikväll.


ikväll ska jag ha det bra jag ska bara fokusera på mina bästa cheyer och umgås med dom jag älskar, ♥
jag tänker inte vara en sån som sitter datan hela dagen jag ska istället ha jävligt roligt vara med mina vänner&familj och min älskade figge!


fyra bilder från ölandsdjurpark med bästa klassen 6B


Kommentarer
Postat av: emma

Härliga bilder:D

2012-01-21 @ 22:47:02
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0