Min helg♥

Har inte bloggat på hela helgen för jag har inte haft tid till det men tänkte säga nu vad jag gjort:)
Fredag: Gick ju till skolan då för första gången på hela veckan.
Det var idrott ute men jag var inte med på den så istället powervalkade/sprang vi ner till Vo och se tillbaka , duktigt hehe!
Sen slutade vi vid 20 över 3 med spanska:)
jag drog hem där jag sedan åkte till stallet.
Red figge ute vid fältet jävligt härligt:D
Sen åkte ja hem åt och så:)
drog och hämtade becca sedan åkte vi ner till sally, vi gick och köpte godis sen kollade vi på bion:D
Som var toppen men trodde det skulle vara lite roligare:)
sedan skjutsade becca's pappa hem oss , sally följde med mig hem.
Vi kollade elsas värls och tog det lugnt sedan somnade hon bredvid mig:D


Lördag:Vaknade halv 11 typ vi tog det skit chill, under dagen kollade vi chuck,jag saknar dig, desperate housewives & mardi gras:D
hon drog vid 5 typ käkade och sen mötte jag becca sen mötte vi Alva:D
Vi drog till becca och tog det lugnt sen gick vi till affären.
Sen var vi hemma vid mig kvart över 8 då vi kollade melodifestivalen:)
Ulrik är ju bara lite snygg dåva:)
Sen tog vi det mest chill på kvällen kollade lite jersey shore:D
Sen somnade alva efter halv 1 och jag & becca låg och snackade tills halv 3 då ja var för trött för att snacka mer..:D

Söndag: Vaknade lite innan 11 idag typ:D
Alva drog vid halv typ:)
och pappa hade börjat tapetserat mitt rum:)
drog till becca där vi fixade dipp,morötte,chips och mjölk♥
hehe, och så kollade vi jag saknar dig igen, hehe men jag kollade typ halvka filmen för jag somnade..:D
Kommer aldrig kunna sova inatt.
DRog hem halv 6 åt mat och sen när jag kom hem var pappa klar och det var sjukt fint är supeer nöjd.
Så har tagit in alla möbler och så:D
Nu väntar jag bara på en ny soffa som ska in här:(
Sen skjutsade pappa mig till maxi där ja köpte risifrutto och choklad tills imorgon.
Imorgon ska jag & ett antal andra människor från skolan till Gamleby för lite skridskor.
Kommer hem kvart i 3 ugnefär då blire stallet:D
Aja hejdå:)





Kommentarer
Postat av: Agnes - naxo, en blogg med tips!

jag mår bara bra :D vad gör du?

2012-02-12 @ 21:17:28
URL: http://naxo.blogg.se/
Postat av: Agnes - naxo, en blogg med tips!

jag mår bara bra :D vad gör du?

2012-02-12 @ 21:17:58
URL: http://naxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0