friluftsdag!

Tjenare :D
Min dag har varit awesome!
Vaknade rätt så utvillad vid 10 över 8, tandregleringen ringde även mig imorse och bytte tid skulle egentligen gått imorgon men det blir nästa vecka ist.
Hade som sakt skridskor med skolan idag (inte hela skolan men de som valde skridskor på denna dag) och när jag var påväg till bussstationen med becca kom jag på att jag hade glömt hjälmen hemma.
Men det gjorde ingenting för när vi väl var där i gamleby fick ja låna gabriellas cykelhjälm haha men det funkade så ah:D
Och jag ramlade så jävla många gånger asså men ändå gick det ganska bra för att vara "jag".
Ramlade på min svanskotta flera gånger men en gång gjorde det så jävla ont.
Jag och becca typ körde runt i en lite cirkel och vips så ramlade jag omkull och hon ramlade precis efter.
Ugnefär 4 timmar var vi där, jag&becca körde även en match mot alex, 3-1 slutade det :D
Men jag hade det jävligt roligt tillsammans  med Alex,Gabriella,Alma,Becca & Jenny
Bussen gick sedan hem runt 2, jag och becca gick av vid coop där vi behövde bara gå lite innan mamma hämtade oss och skjutsade oss.
Typ en räddare i nöden:D
Men bilderna från idag kommer nog snart.
Sedan när jag kom hem åt ja potatisgratäng och någon mer sak, skit gott:D
Sedan åkte jag till stallet där jag red ut med figge på fältet , idag red jag runt i volter i båda  varven och han gick ner i form och var underbart fin♥
Mamma fixade allt medan ja var borta så sen när jag kom tillbaka fixade jag figge lite och ställde in honom.
Gav även Gelnito mat och sedan åkte vi hem runt 4:D
Just nu gör jag inte mycket är ganska trött så ah:)
Ska nu svara på kommentarer så vi ses senare

Lånade dom två sista bilderna från emma dom två andra på santos&figge tog jag idag!



Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

tack för din åsikt :)

Funderar på att köpa de första eller de fjärde paret.(blåa)

2012-02-13 @ 18:06:34
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: i.s.a.b.e.l.l 1.5 å.r <3

söt häst!

allt bra? :)

kram

2012-02-13 @ 18:17:18
URL: http://minchihuahuawilgot.blogg.se/
Postat av: emelie carlsson

hej! allt bra med dig?:)

2012-02-13 @ 18:34:01
URL: http://emelieccarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0