12:08 - 20 februari

tjenare, gick upp halv 9 idag kollade scrubs & käkade frukost i lugn&ro orkade inte stressa så det var därför ja gick upp tidigare.
Dessutom drömde ja att min bror var död inatt så jag vaknade över att jag hade tjutit så mycket att det blivit blöt på kudden hah.
Vid halv 10 skjutsade pappa mig till tandregleringen.
Efter typ 5 minuter var ja klar, men jag har haft ganska ont i min tandkött på högra sidan så jag sa till dom.
Och det var en sak jag hade när jag hade natttandställning som gjorde att jag har ont.
För det är typ som en ring runt tanden och där under hade det samlats basciller som man inte kunde ta bort även fast man borstade och det hade iiriterat mitt tandkött.
så dom fick ta bort den och sätta ditt en annan sak på min tand.
Det gjorde skit ont när dom tog bort den också.
Sen runt halv 11 var ja klar så ja&p åkte till Biltema och sedan till stallet.
Där jag fixade allt förutom ridningen , rider lite senare idag.
På onsdag är det även bestämt att jag ska rida Santos fett nice:)
Men ah kom hem för cirka en halv timma sedan.
Snart ska jag nog duscha & så:)
runt 2 blir det nog stallet idag för då  ska jag rida Figge sen blir det Sally&Becca♥

Figee♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. precis, as skönt :D!

2012-02-20 @ 12:43:02
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej :) Nu är det ny vecka, jag hoppas att du hade en finfin helg :) Ska du göra något roligt i veckan nu? :) Kram!

2012-02-20 @ 12:45:46
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: amanda

sv; nu ser jag det? :D

2012-02-20 @ 12:46:43
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0