3 dagar kvar till julafton!

gud vad tiden går snabbt.
Men iaf sa i månadags att jag skulle blogga bättre men icke haha har  inte haft tid med bloggen.
så skriver lite kosrtfattat nu om vad som händer igår&idag:
tisdags,(igår): började vid 10 över 9, hade lektioner och slutade vid halv 4 med slöjd fixade hål på mina två byckor(y)
gick hem tillsammans med becciis♥
Och sedan när jag kom hem åt jag kollade Oc och städade brosans rum (varför skriver jag snart)
Sen kom becca  och vi färgade hennes hår brunt och jag la även i 3 slingot (dock syns det knappast)
Sen hjäpte hon mig att flytta in mina saker till tobbes rum ( bytte rum villr inte vara kvar i mitt egna)
vi bestämde senare att jag skulle voa hos henne så så blev det jag sov hos henne och vi somnade runt halv 11.


idag onsdag: det blev mycket stress på morgonen vi hade julinnebandy och skulle vara utklädda.
är vi gick utanför dörren sönade det och då bestämde vi att vi skulle ta bussen ist!
så vi sprang ner men det skulle vi ju egentligen inte behövt för bussen kom lite försent.
Sen åkte vi til skolan där vi fixade lite innan vi åkte till sprthallen!
vi vann alla matcher utan mot P , så vi gick på en andra plats men det var bra kämpaat!
sen efter det gick & jag och sally till stan har köpt ett paket åt både sally&becca nu♥
Sen skulle jag ta bussen hem men den missade jag blev typ gråt färdig haha men så ajg gick hem och det var faktiskt skönt att gå hem ensam bara kunna vara lite ensam ett tag.
sen när jag kom hem ( runt 20 i 5) åt jag innan jag bytte till ridkläder & åkte till sttallet.
Det var sista lektionen på denna termin så vi hade lekar och figge tyckte det var jätte kul :D
Sen kom jag hem för cirka en timma sen och sitter  nu i min säng och ska skriva klart detta inlägg svara på kommentarer koll OC (om jag hinner) och sen sova:D

här får ni två bilder på 7L♥

Kommentarer
Postat av: bella

gör inte så mycket! självda? :D



Vill du kanske ha ett nytt iphoneskal? Jag har en tävling hos mig där du kan vinna ett valfritt värde 500 kronor.

Om du inte har någon så ber jag om ursäkt! kram :)

2011-12-21 @ 20:44:17
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting

fina bilder :)

2011-12-21 @ 21:09:50
URL: http://elinfelicias.blogg.se/
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

åh va fina bilder! :D många personer ;D

2011-12-22 @ 08:20:58
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0